در حال نمایش 2 نتیجه

خرید انواع

پلمپ سیم بکسلی (پلمپ کابلی)

با بهترین قیمت

پلمپ سیم بکسلی با بدنه ای از جنس زاماک و پوشش رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) و سیمی از جنس فولاد گالوانیزه تولید می شوند.

بدنه پلمپ های کابلی در ابعاد مختلف موجود است و طول سیم آن بنا به سفارش مشتری قابل برش می باشد.

قدرت کشش پلمپ های کابلی بالا و معمولا بین 150 تا 300 کیلوگرم می باشد. موارد کاربرد این پلمپ ها در مواردی مثل کنتورهای آب و برق و گاز، تانکرها و بونکرها، امور بازرسی، ماشین های حمل و کانتینرها و ... می باشد.

برای خرید محصول و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

کافیست قیمت های ما را با رقبا مقایسه کنید

پلمپ درب ماشین حمل 

بدنه : زاماک با روکش رنگ الکترواستاتیک

دارای دو ساچمه و فنر

طول سیم : بنا به سفارش قابل برش می باشد

ابعاد بدنه : 30* 25 میلیمتر

بسته بندی : وکیوم های 20 تایی – کارتن های 250 تایی (بصورت متغییر)

قابل تولید در رنگ های متنوع

پلمپ ولو ها و شیرآلات 

بدنه :زاماک با روکش رنگ الکترواستاتیک

دارای دو ساچمه و فنر

طول سیم : بنا به سفارش قابل برش می باشد

ابعاد بدنه : 29 * 21 میلیمتر

بسته بندی : وکیوم های 20 تایی – کارتن های 250 تایی (بصورت متغییر)

قابل تولید در رنگ های متنوع

پلمپ مخازن 

بدنه :زاماک با روکش رنگ الکترواستاتیک

دارای دو ساچمه و فنر

طول سیم : بنا به سفارش قابل برش می باشد

ابعاد بدنه : 20 * 23 میلیمتر

بسته بندی : وکیوم های 20 تایی – کارتن های 250 تایی (بصورت متغییر)

قابل تولید در رنگ های متنوع

پلمپ کنتور و تانکر

بدنه :زاماک با روکش رنگ الکترواستاتیک

دارای دو ساچمه و فنر

طول سیم : بنا به سفارش قابل برش می باشد

ابعاد بدنه : 20 * 16/5 میلیمتر

بسته بندی : وکیوم های 25 تایی – کارتن های 250 تایی (بصورت متغییر)

قابل تولید در رنگ های متنوع

خرید پلمپ سیم بکسلی و انواع پلمپ سیمی با بهترین کیفیت

پلمپ سیم بکسلی از پلمپ های زیر مجموعه پلمپ امنیتی است . ماهیت متریال بکار برده شده در تولید این پلمپ ها براحتی گویای مقاومت و قدرت کشش بالای این نوع از پلمپ ها می باشد.

پلمپ های سیم بکسلی که به پلمپ های کابلی نیز معروف هستند دارای کابلی از جنس گالوانیزه با مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند که معمولا با قطر 2/1 یا 5/1 میلیمتر تولید می شوند و طول آنها بنا به نیاز مشتریان قابل برش است و در واقع این مصرف کننده می باشد که برای ما تعیین می کند که این محصول با چه طول سیمی تولید و آماده سازی گردد.

پلمپ های سیم بکسلی با بدنه هایی از جنس زاماک یا  ای بی اس در ابعاد مختلف تولید می گردد و بنا به نحوه استفاده از آن اینکه از بین سایزهای تولید شده کدام مناسبتر است مساله ای است که توسط مصرف کننده انتخاب می شود. البته از این واقعیت نباید گذشت که اخیرا به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه این نوع از پلمپ ها، معمولا تمایل مصرف کنندگان بیشتر به سمت پلمپ های کابلی با بدنه ای کوچکتر سوق پیدا کرده که البته این موضوع ربطی به میزان امنیت آن ندارد.

به عبارت دیگر، بزرگی یا کوچکی بدنه آن باعث افزایش یا کاهش میزان امنیت آنها نیست و در واقع همه پلمپ های کابلی فارغ از سایز بدنه از امنیت بالایی برخوردار هستند اما این به این معنی نیست که شما به جنس محصولات توجه نفرمایید زیرا این بسیار در زمینه امنیت مهم است که شما می توانید با خرید از تولید کننده انواع پلمپ امنیتی دایان ایمن پیشرو خریدی مطمعن و با ضمانت از جنس محصول نیز داشته باشید. این محصول از جنس زاماک که آلیاژی از روی-سرب-آلومینیوم می باشد و معمولا با پوششی از رنگ الکتروستاتیک تولید می شود که به دلیل جنس سختی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است و چون رنگ روی آن کوره ای است به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و خوردگی نمی گردد.

در بعضی موارد برای پایین آوردن هزینه های تولید و در نهایت قیمت پلمپ کابلی،از روش های دیگری به جز کوره برای رنگ کردن پلمپ کابلی استفاده می شود که هم منجر به پایین آمدن کیفیت ظاهری آن و در نهایت چاپ روی آن  می گردد و ممکن است استفاده از این روش های غیر تخصصی باعث شود ضایعات این رنگ به صورت ناخواسته در مسیر عبور آن قرار بگیرد و در نهایت این محصول را غیرقابل استفاده کند، پس فراموش نکنیم تولید محصول ارزان به هر قیمتی بزرگترین ضربه را به مصرف کننده می زند.

پلمپ سیم بکسلی دایان ایمن

مواد اولیه تولید پلمپ کابلی چیست؟

برخی از پلمپ های کابلی، با بدنه‌ای از جنس زاماک تولید می‌شود. پایه اصلی این آلیاژ، روی است. آلیاژ ریختگی روی با نام زاماک، از مطرح‌ترین آلیاژهای روی بوده و در 3 گرید تولید می‌شود. پلمپ های سیم بکسلی می تواند گرید زاماک 2، گرید زاماک 3 یا گرید زاماک 5 باشد.

گریدها، مقاومت بالا در برابر  ضربه و خوردگی را نشان می دهد. هم‌چنین گریدهای بالا، مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته که موضوع مهمی در حمل و نقل مواد مذاب دارای حرارت بالا است. کلیه پلمپ های سیم بکسلی دارای بدنه زاماک و روکش رنگ الکترو استاتیک یا کوره ای بوده و شاهد رنگ پریدگی نخواهید بود.

بعضی از روکش ها، پلاستیک است و جنس پلاستیک از مواد ABS، پلی کربنات یا حتی پلی پروپیلن استفاده می‌شود. لوگو و شماره سریال‌های درخواستی مصرف کننده به روش لیزر روی پلمپ کابلی حک می‌شود.

پلمپ های کابلی از جنس زاماک معمولا در ظاهر یکسان هستند ولی عامل مهم و تعیین کننده در میزان امنیت آن رعایت اصول تولید در داخل بدنه آن است. پلمپ های سیم بکسلی ایمن معمولا دارای دو ساچمه و فنر هستند که هر کدام مکمل دیگری است و در صورت حذف هر آیتم امنیت پلمپ به خطر می افتد.

پلمپ های کابلی قابل تولید در رنگ های مختلف هستند و معمولا در وکیوم های بیست تایی بسته بندی می شوند که این روش بسته بندی کمک بزرگی به کاربران می کند که بتوانند براحتی به سریال ها بصورت متوالی دسترسی داشته باشند.

انتهای سیم پلمپ‌های کابلی، لحیم شده تا فرآیند پلمپ راحتی داشته و از افشان شدن سیم هنگام پلمپ، جلوگیری شود.

قیمت خرید پلمپ کابلی دایان ایمن

کاربرد پلمپ سیم بکسلی ( پلمپ کابلی )

برای استفاده از آن هم نیاز به هیچگونه ابزار خاصی نیست و تنها با وارد کردن سیم به محفظه ای که روی بدنه این محصول است و خارج شدن سیم از محفظه خروجی بدنه آن، عملیات پلمپ تکمیل می شود. نکته مهم در خصوص پلمپ کردن با پلمپ کابلی این است که سیم تا انتها کشیده شود و از بدنه آن خارج گردد که متخلفین نتوانند با برش سیم امکان مجدد پلمپ کردن را داشته باشند.

در واقع در صنایع مختلف، از پلمپ سیم بکسلی استفاده می‌شود و  نیاز به مصرف این وسیله در سال‌ های اخیر روند صعودی داشته است. اگر قصد بازرسی‌ های دقیق وسایل و تجهیزات را دارید و در روند کنترل کیفی و تضمین کیفی، قصد انجام امور بازرسی دوره‌ای دارید، پلمپ کابلی انتخاب خوبی خواهد بود. برای بستن درب تریلی، کامیون ها، کانتینرها، ظروف نمونه برداری آزمایشگاهی، همگی از پلمپ سیم بکسلی استفاده می‌گردد.

پلمپ‌های سیم بکسلی اکثرا مقاومت بالا در برابر رطوبت و اشعه UV دارد. اگر شما در مناطق مرطوب شمالی و جنوبی کشور زندگی می‌کنید، پلمپ سیم بکسلی برای ارتقا ایمنی و امنیت محموله‌ها و کالاهای شما در صنایع گوناگون، کاربرد داشته و قابلیت استفاده دارد.

درب‌های ورود و خروج کالا به انبار های کوچک تا بزرگ، همگی می‌توانند از پلمپ سیم بکسلی برای ارتقای ایمنی و امنیت محل استفاده کنند.

پلمپ‌های کابلی در رده پلمپ‌هایی با امنیت بالا محسوب شده و مقاومت بدنه بالاتری نسبت به پلمپ‌های پلاستیکی و چرخشی دارند. البته اسم برند خریدار آن، می تواند روی بدنه درج شود.

انواع پلمپ سیم بکسلی (پلمپ کابلی)

پلمپ سیم بکسلی امکان سفارشی سازی دارد. شما می‌توانید آن را در تیراژ مورد نظر با رنگ دلخواه و متنوع و طول سیم دلخواه، سفارش دهید. سفارش رنگ‌های خاص، باعث افزایش قیمت خواهد بود.

این محصولات معمولا در ظاهر یکسان هستند ولی عامل مهم و تعیین کننده در میزان امنیت آن رعایت اصول تولید در داخل بدنه آن است. پلمپ های سبم بکسلی ایمن معمولا دارای دو ساچمه و فنر هستند که هر کدام مکمل دیگری است و در صورت حذف هر آیتم امنیت آن به خطر می افتد.

در واقع سایز بدنه پلمپ کابلی است که در این نوع محصول ایجاد تنوع می کند چراکه نوع مواد اولیه و فرآیند تولید و میزان کیفیت در انواع پلمپ کابلی یکسان است. و با کوچک و بزرگ شدن سایز و وزن بدنه تنها قیمت آن دستخوش تغییر می گردد نه امنیت آن.

پلمپ های کابلی با جنس ای بی اس هم که همانطور که از اسم آنها مشخص است دارای پوشش ای بی اس هستند که البته بخاطر نوع متریال مقاومت بدنه پایینتری دارند.

قیمت خرید پلمپ کابلی دایان ایمن

قیمت و خرید پلمپ سیم بکسلی

قیمت این محصول، تابعی از متغیرات مختلف است. پلمپ کابلی در کیفیت ها و اندازه‌ها و رنگ متناسب با نیاز مشتری تولید می‌شود. اگر صرفا قیمت پلمپ های کابلی شرکت‌های مختلف را بررسی کنید، نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد. در هنگام مقایسه قیمت آن فقط و فقط کیفیت و امنیت محصول را بسنجید و فراموش نکنید که با حذف آیتم های داخلی در بدنه آن میتوان قیمت و همزمان امنیت آن را پایین آورد.

امنیت سرمایه شما، بسیار اهمیت دارد. لذا باید بهترین پلمپ کابلی که با بهترین متریال تولید شده، انتخاب کنید. قیمت خرید بهترین پلمپ کابلی نسبت به ریسک از دست رفتن سرمایه از طریق پلمپ های امنیتی بی کیفیت و ارزان، بسیار ناچیز خواهد بود.

در خرید این محصول، حتما به استاندارد تولید و تاییدیه های سازمان استاندارد ایران دقت کنید. جنس بدنه آن، نوع سیم و مکانیزم داخلی بدنه و تعداد سفارش، همگی روی قیمت خرید شما تاثیر گذار است، البته شما می توانید از شرکت دایان ایمن پیشرو که دارای انواع پلمپ های امنیتی با قیمت  مناسب و کیفیتی عالی با خیالی راحت تهیه فرمایید.

این شرکت در حال حاضر با توجه به نیاز بازار، سبد متنوعی از انواع پلمپ شامل پلمپ‌ پلاستیکی، پلمپ‌های کابلی، پلمپ‌های کانتینری و انواع برجسب‌های امنیتی را تولید و عرضه می‌کند. از طریق فرم ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.